Onsdag!!!

Ja tiden går och man gör samma sak hela tiden!!!
Städar och fixar med Ängla. Hade det inte varit för detta här med städandet så
är allt helt underbart. För att vara hos Ängla är ju alltid lika kul och mysigt.

Jag har börjat att övningköra med min Lilla syster och det är en upplevelse!!!
Vi började med det igår och ja som ni märker så gick det rätt bra, jag sitter ju här nu.
Men ett tag så trodde jag att det hade hänt något i byxorna. Vi var nämligen ute och testade
om man kunde köra i diket oxå. Det gick faktiskt men hon fick gasa. Nej nu ska jag inte vara sån.
Hon var jätte DUKTIG för att vara första gången. Men jag ljuger om jag säger att vi inte
var och hälsade på dikes kant ett par gånger. Rundan blev lång ute och vände
i billeberga sen mot Dösjebro för att ta oss hem via Öhög för att komma
hem till mamma som bor vid vattentornet i Kävlinge. Så hon är duktig!!!!


Rebecca

Jag måste bara säga till er som undrar var våran Jalle har tagit vägen!!!
Han har flyttat från oss!!!
Det var ett svårt beslut men ett av de bästa jag har gjort.
Han bor nu hos en UNDERBAR familj där han får vara en ensam hund, och få all den
uppmärsamhet och kärlek han behöver. Inte nu för att vi inte gav han det men han gick alltid
undan när man försökte kela och gossa med han.
Han ville vara själv när det skulle kelas och det är inte lätt här hemma.
Här så kelar man hela tiden och med alla. Men inget som passade herr Jalle.
Nu så har han sin egen familj och sin nya flock att ta hand om och det gör han jättebra.
HAN ÄR KUNG NU!!!
Det är så han ska ha det!!! Så ett stort TACK till familjen Bertilsson som ger han den möjligheten!!!


Jalle
Sen har jag ju mina änglar här hemma. De behöver en runda in i duschen, allt ute är ju så blött och skitigt.
Så det är bara till att börja!!! Ta en runda med klosaxen behövs det med så vi får ha en liten
SPA KVÄLL!!!


Kommentarer
Postat av: Malin

coole max...

2009-01-28 @ 15:32:18
URL: http://wichys.blogg.se/
Postat av: Malin

vet inte vad som hände,skulle ju vara ¨på den andre.menmen...hoppas vovsarna blev fina..kram

2009-01-28 @ 15:33:43
URL: http://wichys.blogg.se/
Postat av: Malin

vet inte vad som hände,skulle ju va på den andre, menmen,,hoppas vovvarna blir fina..

2009-01-28 @ 15:35:24
URL: http://wichys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0