Idag Torsdag

Idag så är det kallt här hemma. Måste gå ut och hämta in ved så att man kan börja elda!!! 
Hoppas att spindlarna är lika rädda för mig som jag är för dem annars så får man väl frysa..
Benny jobbar ju över idag så man får väl göra det själv!!
 
Väntar nu på att Jennifer ska komma hem ifrån skolan så man kan börja att göra lite mat.
Vad man ska äta är ju alltid den stora frågan är väl hos alla!!! Sen kommer jag nog att inte göra så värst mycket, Ängla tar Lina hand om idag så henne får man pussa på i morgon.
Sen är det bara en arbets natt till sen är man LEDIG i helgen!!! Ska bli så skönt! Mina älsklingar ligger bara och sover. De har var sin korg men de ligger alla i en korg!!! De fryser nog de med, så det blir väl at hämta in ved och slåss mot de åttabenta... Ja så är det hemma hos oss idag. Väntar på mat och fryser kanske inte så kul men men man kan ha det värre!!! Kram på er!!!

Ja de håller värmen ialla fall. Man kanske ska krypa ner jag med!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallojsan!!!!



Skulle mäst bara prova.... Duktig du va som fixa detta själv:)



Kram Kram

2009-01-22 @ 18:57:05
URL: http://www.angel-rotts.se
Postat av: Lina

hihi jag kan inte stava... MEST:)

2009-01-22 @ 18:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0