Helgen!!!

Ja som sagt full aktivitet hela helgen så bloggen har fått vänta..
Men klart jag ska skriva om helgen ändå!!!

Det började med att vi handlade hem ben till hundarna. Ibland så tar allt slut samtidigt
och precis så blev det hos oss!!!
Så det var bara till att packa bilen och köra till "Lenas".
Där handlade vi hem ett lager som ska räcker över helgen, tror jag. Max har ett stort tugg behov
så man vet aldrig. Men han fick ett ben som ska räcka till han över helgen.


Max och hans ben!!!

Sen så har det varit kalas i helgen!!!!
Det var Jörgen och Joakim som stod för kalaset denna helg!!!
Förra helgen så var det Sandra som blev 20år Grattis grattis, och jag på Söndagen.
Men tyvärr blev jag inte 20 men man kan ju drömma lite.  Nästa helg så är det svärfar!!!
Så det är en massa kalas. Men go mat och vänner är aldrig fel.
Men som sagt Jörgen blir 20år och Joakim 15år GRATTIS på er!!!

  
Jörgen                             Joakim                               Sandra

Började bra, på väg till kalasert gick min bil itu. Inte lika trevligt men men. Så det var bara
att fixa till den så att man kan komma hem, sen får den åka in till verkstan.
Ja trevligt var det, lite kortspel mot slutet. Alltid trevligt. Lite bilder på hur det var får du här!!!

  
Tårtdax!!                               Divan!!                           Bilskrotet!!

Söndagen var allt som vanligt!!!
Pussa på hundarna och städa. Blev rätt trevligt faktiskt!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hahahahahaha gillar Max ben:)

2009-01-26 @ 22:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0