Hej på er!!! Torsdag igen ja!!!

 Ja spa kvällen blev ju inte riktigt av precis!!!
Men Ebba lilla fick sig ett bad och hon är ju som hon är när man har duschat henne, hon fryser!!!
Så hon badar man innan man ska gå och lägga sig sen får hon bäddas ner med en massa handukar och täcket över sig. Så får hon ligga där och torka. Hon är riktigt gullig då faktiskt.


Ebba sötnos!!! Men ny badad.

Idag så blir det nog Hubbe som får bada. Jag vet inte men han lyckas alltid lukta "gubbe"!!!
Han börjar ju komma dit, men han ska bli riktigt fin gubbe i kväll!!!


Hubbe tror att han har gömt sig här!!!
(och visst ser man inte han.)

Ska hem till mamma idag och tvätta. Vår torktrummlare är itu så stora grejer tvättar jag hos mamma.
Så slipper jag ha de grejerna hängandes i storarummet. Så tur att man har en snäll mamma...
Men man får själv tvätta!!! Så så snäll är hon inte. Haha.

Så hundarna får hålla Benny sällskap ikväll så det blir väl för de att sova på soffan.
Men det tycker både hundarna och benny om så det kan de få göra ikväll tycker jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0