STÄDAT!!!!


Jag vet inte varför det är så att man städar varje dag!!!
Men idag så har jag städat och varit riktigt duktig.
Jag tycker att jag är värd en klapp på axlen idag.

Jag har så klart varit hos min lilla Ängla idag. Hon var riktigt busig i hagen idag.
Så jag passade på att ta lite bilder så klart. Världens bästa julklapp.
En kamera en Nixon D40x. En kanon kamera.
TACK BENNY!!!
(Sen om korten är dåliga så är det inte kameran det är fel på).

             
Ängla springer och vissar upp sig i hagen idag.

Skulle ut och övningköra med Rebecca idag. Men det blev inte så.
Men hon har några år till innan hon kan få körkort så det
kommer nog fler dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0