Idag så har det SNÖAT!!!

Äntligen så har det kommit lite snö!!!
Jag ville ju bara att det ska komma så lite så att jag kan fota mina
älsklingar!!!
När de första flingorna kom så stod jag vid spisen och skulle börja med maten.
Men sån tur var så kom Jennifer hem så att hon kunde forstsätta med det så att
jag kunde gå ut och fota.


Jennifer

Ni vet ju själva snön här varar i typ fem minuter, så det är bäst att
skynda sig när det väl lägger sig lite.
Jag har så många kort jag vill lägga in. Men de ska vara till hemsidan
Men några ska ni klart få se!!!

 
    
   Vi små som busar!!!       Sigge den gamle!!!         Ebba min prinssesa!!!

Jag har som sagt fler bilder men de får ni se på hemsidan.
Som jag snart i dessa dagar kommer att fixa med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0